fredag 24 april 2009

Lite om planeringsträffen igår

Igår träffades vi, som jag skrev tidigare att vi skulle göra, för att planera. Denna gång blev det ganska mycket kring innehållet i själva lägret. Tänkte att jag ska ge er lite aptitretare för de olika temana:

Vem är jag? - Om vår identitet som Guds älskade barn

Vem är de jag leder? - Om tidsandan och om hur jag som ledare kan förhålla mig till den.

"Brann inte våra hjärtan?" - Om den första kärleken, den fördjupade gudsrelationen och vår förankring i bibelordet.

Brottningen vid Jabboks vad - Om när vi inte upplever att bibelordet stämmer överens med den verklighet vi lever i.

Retreat - En dag i tystnad och reflektion. Ett lite annorlunda (men väldigt bra!) sätt att närma sig bibelordet.


Det kan såklart bli lite förändring men det blir inte stora sådana i så fall.

Inga kommentarer: